Nasza oferta Folder Brown
Działalność statutowa (Komisje) Folder Brown

Dzialalnosc

Kalendarz nadchodzących imprez:

<< sie 2020 >>
pwścpsn
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Imprezy

Samochody
Jarek i Marcin Szeja gotowi do rywalizacji w rundzie ERC

Jarek i Marcin Szeja gotowi do rywalizacji w rundzie ERC

Rajdowe Mistrzostwa Europy wkraczają w drugą część sezonu, a kolejną rundą tego cyklu będzie zaplanowana na 3-5 sierpnia
26. edycja Rajdu Rzeszowskiego. W najbliższy weekend polskich kibiców czeka mocna dawka emocji. Lista zgłoszeń liczy 96 załóg, a w tym aż 26 w samochodach najmocniejszej klasy R5 – taką stawką nie może się pochwalić żaden z dotychczas rozegranych polskich rajdów. Rajd Rzeszowski będzie także rundą InterCars Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. W rywalizacji o punkty w tym cyklu weźmie udział 63 z 96 zgłoszonych zespołów.

Do Rzeszowa Jarek i Marcin Szejowie przywiozą Forda Fiestę R5 – rajdową broń, którą z powodzeniem rywalizują na odcinkach specjalnych Rajdowych Mistrzostw Czech. Dla załogi GK Forge Metkom Rally Team będzie to już ósmy start w podkarpackiej imprezie. Rangę wyzwania jakie stoi przed zawodnikami z Ustronia podnosi fakt, że jest to ich debiut w rundzie mistrzostw Starego Kontynentu, a jednocześnie pierwszy start samochodem R5 przed polskimi kibicami.

26. Rajd Rzeszowski to niemal 215 km rajdowej batalii. Szejowie rywalizację rozpoczną już w czwartek, 3 czerwca, od odcinka kwalifikacyjnego. Kierowcy zgłoszeni do mistrzostw Europy będą na nim walczyć o przywilej wyboru pozycji startowej do piątkowego etapu zmagań. Im lepszy rezultat, tym większy wybór będzie miał kierowca. Zwycięzca odcinka kwalifikacyjnego zdecyduje jako pierwszy. W piątek zawodnicy powalczą na dwóch długich, wymagających dobrej kondycji oesach: niemal 24-kilometrowej próbie Grudna oraz najdłuższym w rajdzie odcinku Pstrągowa, liczącym 24,56 km. Trasy obu tych oesów zawodnicy pokonają dwukrotnie, by na zakończenie dnia zmierzyć się w widowiskowej rywalizacji na ulicach Rzeszowa (OS Rzeszów, 4,05 km). Harmonogram finałowego etapu ścigania tworzą asfaltowy klasyk Lubenia – 22,55 km, górska trasa w Korczynie – 16,05 km oraz kończący zmagania odcinek Wysoka – 18,3 km. Podobnie, jak w piątek, także i na tych próbach kibice będą mogli dwukrotnie obejrzeć załogi. Metę przewidziano na rynku w Rzeszowie, w sobotę około godziny 17:30.

Jarek Szeja: – Jestem bardzo szczęśliwy, że właśnie w Polsce po raz pierwszy będziemy rywalizować o punkty w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Świadomość, że wśród naszych rywali jest tak wielu zawodników z tytułami i doświadczeniem zdobywanym w rundach WRC, ERC, i RSMP, wywołuje ciarki na plecach, ale jednocześnie pozwala patrzeć na zadanie jakie nas czeka z niezbędnym dystansem, pokorą i skupieniem. Cieszę się też, że na polskich odcinkach możemy zmierzyć się z jednym z naszych konkurentów z Mistrzostw Czech. Czeka nas kolejny pojedynek z Janem Cernym, z którym walczymy o podium w klasyfikacji generalnej czeskiego czempionatu. Wiem, że kibice są ciekawi, jakie będzie nasze tempo na tle europejskiej czołówki i polskich kierowców. Dla mnie to także jest niezwykle intrygująca zagadka. Chcę, by odpowiedź na to pytanie była dla nas powodem do zadowolenia. Nie pozostaje nam więc nic innego jak ruszyć do rywalizacji i pojechać tak szybko, jak tylko potrafimy. Liczę również na mocno zaciśnięte kciuki kibiców, które przydadzą się, żeby stawić czoła nadchodzącemu wyzwaniu. Mamy świetny samochód, zaangażowany zespół, wsparcie mocnej grupy sponsorów i doświadczoną ekipę mechaników Orsak Rally Sport. W imieniu całego zespołu dziękuje za zaufanie, jakim obdarzyli nas GK Forge Grelowski Obróbka Plastyczna Metali, Grupa Metkom, DIL Surowce Wtórne, Stalchem Darma, Deco-Car, Minimax, Viralseed, Pokrycia Dachowe Pniok Sylwester oraz patroni medialni: Wirtualna Polska, Radio Bielsko, TVP Katowice, Motowizja i portal OX.pl. Do zobaczenia w Rzeszowie!

W sezonie 2017 Jarosława i Marcina Szejów wspierają: GK Forge Grelowski Obróbka Plastyczna Metali, Grupa Metkom, DIL Surowce Wtórne, Stalchem, Darma, Deco-Car, Minimax, Viralseed i Pokrycia Dachowe Pniok Sylwester oraz patroni medialni: Wirtualna Polska, Radio Bielsko, TVP Katowice, Motowizja i portal OX.pl.


Ambitni sportowcy, zawsze stawiający sobie wysoka zawieszone i wymagające cele. Na co dzień to mężowie i ojcowie bezgranicznie oddani swoim rodzinom i mocno zaangażowani w rozwój własnych firm. W chwili, gdy wsiadają do samochodu rajdowego stają się jedną z najbardziej dopasowanych i zgranych polskich załóg. Czerpią ogromną satysfakcję z każdego wyzwania i zawsze starają się rozwijać swoje umiejętności. Jak sami twierdzą w rajdówce doskonale się dogadują i jak to wśród braci, zawsze błyskawicznie rozwiązują wszystkie nieporozumienia. Rajdowy duet braci z Ustronia po raz pierwszy pojawił się wspólnie na odcinkach specjalnych 53. Rajdu Wisły 2006. Sezon 2016 jako Mistrzowie Grupy N w Rajdowych Mistrzostwach Czech zakończyli z dorobkiem 91 wspólnych startów. Marcin pod względem startów wyprzedza swojego starszego brata, o cztery rajdy. Jarek i Marcin swoją przygodę rozpoczęli od Peugeota 106, ale lista samochodów, w których rywalizowali na odcinkach specjalnych jest naprawdę długa: Peugeot 206 RC, Honda Civic Type-R, Renault Clio Sport, Opel Astra GSi, Citroen C2 R2 Max czy Ford Fiesta R2, a od 2015 czteronapędowe Subaru Impreza. Bracia Szeja mocnym akcentem zadebiutowali w Grupie N Mistrzostw Czech, wygrywając w tej klasyfikacji swój pierwszy start- Rally Sumava – Klatovy 2015. Przez dwa ostatnie sezony to łącznie 19 startów i cztery wygrane w Grupie N. Sam sezon 2016 to 9 startów i 90 odcinków specjalnych, a łącznie z testami przejechane ponad 1600 km, zużyte prawie 200 opon i spalone blisko 2000 litrów sportowego paliwa. W drodze po tytuł Mistrzów Czech Grupy N sięgnęli po trzy zwycięstwa – w Rajdach Sumava, Barum i Pribram. Najwięcej satysfakcji dał jednak najwyższy stopień podium w Barum Rally Zlin, legendarnym i najbardziej prestiżowym czeskim rajdzie, a jednocześnie jedną z najtrudniejszych asfaltowych rund Rajdowych Mistrzostw Europy.
SUKCESY I WYNIKI:
2016 – Mistrzowie Grupy N / Rajdowe Mistrzostwa Czech (Subaru Impreza)
2016 – zwycięzcy Barum Czech Rally Zlin w Klasyfikacji Grupy N
2015 – II Wicemistrzowie Grupy N / Rajdowe Mistrzostwa Czech (Subaru Impreza)
2014 – II Wicemistrzowie Grupy 2WD / Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski Ford Fiesta R2)
2014 – Mistrzowie Pucharu Fiesty / Klasy 6F / Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski (Ford Fiesta R2)
2013 – zdobywcy Pucharu w Klasyfikacji Generalnej / Rajdowy Puchar Polski (Citroen C2 R2 Max)
2012 – zwycięzcy Klasy 5 / Rajdowy Puchar Polski (Opel Astra GSi)
2010 – Wicemistrzowie Pucharu Clio Cup / Rajdowe Mistrzostwa Polski (Renault Clio Sport)
2009 – zdobywcy Pucharu w Klasyfikacji Generalnej / Rajdowy Puchar Polski (Honda Civic Type-R)
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Call Now Button