Nasza oferta Folder Brown
Działalność statutowa (Komisje) Folder Brown

Dzialalnosc

Kalendarz nadchodzących imprez:

<< sty 2019 >>
pwścpsn
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Imprezy

Samochody
Zawodnicy AP przed startem w Rajdzie Śląska

Zawodnicy AP przed startem w Rajdzie Śląska

W piątek, 29 czerwca statuuje Rajd Śląska – czwarta runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz runda MOTUL HRSMP.

Oto co powiedzieli zawodnicy Automobilklubu Polski przed startem:

Mikołaj Marczyk (Skoda Fabia R5): Bardzo dobrze wspominam nasz zeszłoroczny występ w Rajdzie Śląska. Będę szczęśliwy, jeśli również w najbliższy weekend uda się nam dobrze rozpoznać trasę, a potem pojechać naszą Škodą Fabia R5 w taki sposób, jakiego sam od siebie wymagam. Wynik na mecie będzie wypadkową tych elementów. Liczę na to, że pojedziemy z czystą głową i spokojem, a dokąd nas to zaprowadzi – zobaczymy już w najbliższy weekend. Bardzo lubię wracać na Śląsk – to właśnie na tych trasach stawiałem pierwsze kroki w mojej rajdowej karierze. 2 lata temu nawet w najśmielszych marzeniach nie spodziewałbym się takiego rozwoju mojej rajdowej przygody. Chciałbym w najbliższy weekend pokazać się z dobrej strony. Cały zespół Škoda Polska Motorsport intensywnie przygotowuje się do nadchodzących wyzwań, które rozpoczniemy już w piątek. To właśnie wtedy zostaną rozegrane dwa widowiskowe i atrakcyjne dla kibiców odcinki Mikołów oraz Stadion Śląski, na które już teraz serdecznie wszystkich zapraszam. Trzymajcie za nas kciuki!

Szymon Gospodarczyk: W najbliższy weekend razem z Miko startujemy w Rajdzie Śląska. To w większości techniczne oesy, które pamiętam z rożnych rajdów- Wisły czy Barbórki Cieszyńskiej. Bardzo dobrze wspominam zeszłoroczną edycję tego rajdu, podczas, której walczyliśmy o tytuł mistrzów Polski w grupie Open N. Na trasie były tłumy kibiców. Ostatecznie to my stanęliśmy na najwyższym stopniu podium. Mam nadzieje, że tym razem będzie tak samo.

Łukasz Byśkiniewicz (Hyundai i20 R5): Początek sezonu mamy bardzo intensywny. Dopiero co zaczynaliśmy, a już jedziemy czwarty rajd w sezonie 2018. Bardzo się cieszę, że w kalendarzu mamy Rajd Śląska z bazą w centrum miasta na Stadionie Śląskim. Całe szczęście, że nie będziemy grać w piłkę, bo ostatnio wiele osób nie chce o niej wspominać. Naszym mknącym Hyundaiem i20 R5 będziemy chcieli poprawić nastrój kibicom, którzy trzymali kciuki za awans biało-czerwonych. Mam nadzieje, że jest to też moment, kiedy duże koncerny przemyślą sytuację i skierują większe środki na rajdy, ponieważ wielu polskich kierowców odnosi sukcesy na arenie międzynarodowej. Przed Rajdem Śląska wraz z Kumiega racing odbyliśmy testy z udziałem inżyniera z Hyundai Motorsport. Otrzymałem kilka cennych rad, które zamierzam wykorzystać na odcinkach specjalnych. Zapowiadają się arcyciekawe zawody, frekwencja dopisała, będzie się działo. Chciałbym podziękować naszym Partnerom wspierających nas w sezonie 2018: Kratki, Novol, Tekom Technologia, iPlanet Radom, Modesto, Michelin, Hyundai Motor Poland, Inter Box Promotion. Cieszymy się, także, że na naszym i20 R5 pojawi się logo Waro dealera Hyundaia w Katowicach. Dziękuję również szefowi kanału TVN Tutbo za patronat medialny.

Maciej Wisławski: Rajd Śląska jest niby nową imprezą, ale rozgrywany jest na trasach, które większość zawodników zna. Jechałem tutaj już w 2003 roku. Odcinki specjalne na Rajdzie Śląska są bardzo zmienne, mają dużo różniących się sekcji. Raz jedziemy bardzo szybko, gdzie ważne są punkty hamowania. Za chwilę jest bardzo wąsko i ciasne zakręty pod kątem prosty. Co kilkaset metrów zmienia się rytm jazdy. Wierze, że Łukasz poradzi sobie świetnie, a ja doprowadzę go do mety. Tuż przed rajdem Łukasz testował naszego Hyundaia i20 R5 razem z inżynierem z centrali Hyundai Motorsport. Wiem, że bardzo sobie chwalił wypracowane ustawienie zawieszenia. Trzymajcie za nas kciuki.

Maciej Lubiak (Opel Adam R2): Pamiętam trasę Rajdu Śląska z ubiegłego roku i już wiem, że będzie kilka miejsc, które będą dużym sprawdzianem dla naszego samochodu. Opel Adam jest krótki, nieco narowisty i agresywny, więc już na odcinku testowym, na którym jest bardzo podbijająca partia, sprawdzimy naszą formę i przygotowanie auta. Liczę na to, że przy odcinkach zobaczymy wielu kibiców, bo jasne jest, że nie ścigamy się wyłącznie dla własnej satysfakcji i przyjemności. Z jednej strony nie przepadam za miejskimi próbami, ale z drugiej – fajnie pokazać się licznej publiczności i jechać w ciemnościach, gdy tylko wielkie reflektory rozświetlają drogę i szpaler kibiców. Poza tym chyba nie ma sportowca, który nie chciałby kiedyś wystąpić na Stadionie Śląskim, więc odliczam już godziny do piątkowego startu.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Call Now Button