15 stycznia 2017






polecamy

polecamy



komisje

XI Rajd Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej 24-26 kwietnia 2015
28.04.2015

Rajd Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej to swoisty fenomen na zabytkowej mapie Polski. Impreza organizowana przez zapaleńców poza głównym kalendarzem PZM co roku gromadzi około 100 pojazdów na trasie klasycznego rajdu turystycznego. Niejeden organizator takich zawodów z pewnością zastanawia się jak udaje się to sprawnie przeprowadzić. Sami nie wiemy, ale zgrana i doświadczona ekipa komandora rajdu Krzysztofa Witczaka robi to za każdym razem bezbłędnie. Jak zwykle na rajd przybyło około 15 załóg z Automobilklubu Polski.


W tym roku na trasie ponad stukilometrowego rajdu uczestnicy imprezy odwiedzili m. in. Cementownię Lafarge koło Barcina, gdzie można było z bliska obejrzeć zabudowania niezwykle ciekawego obiektu przemysłowego. Próby zręcznościowe przeprowadzone przez licencjonowanych sędziów PZM ustawiono na terenie MOSiR Mogilno oraz w centrum Barcina. W Barcinie zorganizowano zmodernizowaną próbę ogrodnika znaną z rajdów Mistrzostw Polski w Warszawie i Krakowie, przy której równie dobrze bawią się zarówno uczestnicy rajdu jak i widzowie. Na trasie oprócz klasycznych pytań i zadań turystycznych było rozstawionych aż 9 punktów żywych ze specjalnymi zadaniami dodatkowymi. Klasyfikację generalną wygrał nasz kolega Piotr Maliszewski jadący Syreną 102 z 1963 roku.

Fot: Marcin Wiśniewski

XI Rajd Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej, 24-26 kwietnia 2015
Klasyfikacja generalna
1. Piotr Maliszewski – Syrena 102 (1963) – Automobilklub Polski
2. Bartosz Królski – Polski Fiat 125p (1977) – Koło Youngtimer – Automobilklub Wielkopolski
3. Kamil Pawłowski – Wartburg 312/1 (1966) – Automobilklub Polski
4. Krzysztof Tomczak – Volkswagen Passat Variant (1987) – Automobilklub Wielkopolski
5. Andrzej Sziska – Austin Mini Mk III Special (1978) – Classic Cars Łódź
6. Michał Milik – Ford Capri (1978) – Automobilklub Polski
7. Bartłomiej Żurawski – FSO 125p (1984) – niezrzeszony
8. Jan Kasprzycki – Ford Escort Mk II 1600 Sport (1975) – Automobilklub Polski
9. Krystian Cegielski – Polski Fiat 126p (1989) – niezrzeszony
10. Wojciech Sokołowski – Seat Ronda (1984) – Automobilklub Polski


<powrót do aktualności>

© benix      Automobilklub Polski                                                    Automobilklubpolski.pl używa plików cookies aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu.